Jump to content
CuckoldFart.com

Man Look For Punishement Skype Ans Show Pictures His Wife


Recommended Posts

i am 47 years old maried with a pretty bitch but she refuse cukhold i like to show her very hard in pictures or videos and i like to be punish by a master because i ma a dog and nothing else  i am french but my english is not so bad

here is picture of my wife i have planty of my skype is : chien apunir  wish mean in french : dog to punish

Link to comment
Share on other sites

CUCKOLD TEST

salut lopette qui ne sert a rien et qui a une petite bite qui ne peux pas faire jouire sa belle femme qui mérite une bonne grosse queue je suis un maître dominateur cocufieur si tu et intéressais regarde mon profil je fait du virtuel et du réelle je te donne mon Yahoo: [email protected] je veux que tu me disse tout sur toi et ta femme et tes fantasme et ce que tu attend    

Link to comment
Share on other sites

oui sale tapette j'ai bien reçu très belle photos de vous deux  toi vu ton cul il doit servir en bonne salope soumise que tu et, tu a la tenu que doit avoir toujours une lope comme les soumis que je m'occupe et que je dresse,non j'ai pas skype mais toi je veux que tu télécharge Yahoo Messenger comme sa je pourrais m'occuper de vous deux et surtout toi qui et un sous homme et qui doit savoir ou et ta place ,si tu veux continuer avec moi tu doit dire monsieur ou maître et faire tout ce que je t'ordonne sans discuter   

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...